Rapportera ett fel

Ibland blir det fel och när det händer vill vi gärna veta det. För att vi ska kunna åtgärda felet så snabbt som möjligt behöver vi rätt information. I den här artikeln har vi försökt samla den information som vi behöver vi för att lösa ett fel.

Beskriv felet så tydligt det går. Om möjligt, så ta gärna en skärmdump eller en bild på det som inte fungerar.

När du har beskrivit vad som inte fungerar, så vill vi att du kontrollerar och besvarar följande frågor:

  • Vilken eller vilka videor gäller det?
  • Vad använder du för apparat? 
    • Vad har den för modellnamn eller modellnummer?
    • Vilket operativsystem har apparaten?
    • Följer felet med om du byter apparat?
  • Vad använder du för webbläsare eller app?
    • Vilken version av den är installerad?
    • Följer felet med om du byter webbläsare eller app?
  • Hur länge har du upplevt problemet?

Du hittar kontaktvägar till oss på följande sida: Kontakta oss

Sök efter svar och guider

Hittar du inte det du letar efter? Kontakta oss