Varför får jag inget mejl med engångskod?
Vid inloggning i SVT Play-appen eller på våra andra tjänster kommer ingen engångskod till din mejl.
Möjliga orsaker
Ibland kan det ta en stund innan mejlet kommer fram. Det är också möjligt att du angett en felaktig mejladress. Mejlet med engångskoden kan också ha hamnat i din skräppost eller blockerats av din e-posttjänst.
Vad kan jag göra?
- Kontrollera att mejladressen du skrivit in stämmer.
- Kontrollera samtliga av dina inkorgar, mejlet kan ha hamnat i skräpposten eller annan inkorg som exempelvis "kampanjer".
- Säkerställ att din e-posttjänst inte blockerar eller filtrerar mejl från avsändare som skickar engångskoder.
Om problemet kvarstår
Om problemet kvarstår så ska vi försöka hjälpa dig. Kontakta oss gärna via vårt hjälpformulär som du hittar här.
Relaterade artiklar
Sök efter svar och guider
Hittar du inte det du letar efter? Kontakta oss