Efter fem år i NWSL, den amerikanska damfotbollsligan, är Portland Thorns svårslagna, både på och av planen. De har vunnit två mästerskap på fem år. De säljer mer t-shirtar, halsdukar och andra attiraljer än någon annan klubb i ligan. Och deras publiksiffror är upp till sex gånger större än andra lags.
Det genomsnittliga antalet besökare per match på hemmaarenan är 17653. Det lag som har näst bäst publiksiffror är Orlando Pride, som snittar 8785.
– Vi har haft säsongsbiljetter sedan starten, säger Thornssupportern Mark Ariza.
– Jag älskar dem, det är fantastiskt, de har så mycket passion på planen.
Men vad är då hemligheten som gör att Thorns lyckas så mycket bättre än andra lag? Kaitlyn Winter, som sitter på sjunde raden och ser på matchen, säger att vid sidan om spelarnas ödmjukhet utanför – och energi på – planen, så ska även lagets ägare hyllas.
– Han förstod att kvinnor är lika värdefulla som män och även om det är så att männen drar in mer pengar just nu så insåg han att kvinnorna har potential, om de bara får chansen.
Herrlaget i Portland, Timbers, har funnits sedan 1975. En evighet i amerikansk fotbollshistoria. Även de har varit tydliga med att nytillskottet Thorns ska behandlas likvärdigt. På Providence Park har båda lagen lika stora loggor. De delar informationstavlan rakt av. Samma arena. Samma träningsanläggning. Samma organisation.
Innan Thorns ens hade spelat sin första match hade de en klack, prylar till försäljning och en personalstyrka på närmare 130 personer. Resultatet är unikt.
– Det är bra men det kan bli bättre, säger Sunday White som leder klacken.
– Helt nöjd är jag inte förrän vi säljer ut varje match, som männen gör.