Javascript är avstängt

Javascript måste vara påslaget för att kunna spela video

Webbläsaren stöds inte

SVT stödjer inte uppspelning i din webbläsare. Vi rekommenderar därför att du byter till en annan webbläsare.
Ronnie Malo, företagare Foto: SVT/Nada Razooq

Vände coronakrisen – fruktgrossistens marknadsföring blev en hit

Uppdaterad
Publicerad
När coronaviruset kom till Sverige drabbades restauranggrossisten Herr gurka i Södertälje precis som många andra i branschen av en drastisk inbromsning. Men istället för att dra ner på verksamheten valde företaget öppna upp försäljning till privatpersoner.
Nu har grossisten gjort en musikvideo tillsammans med artisten Alibrorsh från gruppen Medina, komikern Shan Atci och Youtubekomikern Pontus Bjernekull Mörner.

Lokal. Lättanvänd. Opartisk. Ladda ner appen nu!

Hämta SVT Nyheter i App StoreLadda ned SVT Nyheter på Google Play

Så arbetar vi

SVT:s nyheter ska stå för saklighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Vid akuta nyhetslägen kan det vara svårt att få alla fakta bekräftade, då ska vi berätta vad vi vet – och inte vet. Läs mer

Coronaviruset i Södertälje

Mer i ämnet